El MNAC té un problema

IdeasCriollasX

Well-known member
El Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) està a punt de iniciar un procés de reestructuració, anunciat com un "renou" per a la institució que ha hagut d'afrontar moltes crítiques i problemes en els últims anys. Tanmateix, l'entesa amb el govern català no és clara i el procés de reestructuració està causant "molt estrès" a la seva direcció.

Algunes de les principals preocupacions del MNAC inclouen:

- El museu ha hagut d'afrontar crítiques després dels escàndols de l'abastidor de romànica catalana.
- Hi ha problemes amb la gestió de les sèries d'art i el trànsit per a la col·lecció de peces.
- El govern va dirigits a la direcció del museu que "tota la crítica des de fora no representa necessàriament l’interès públic".

El procés es seguirà en dues fases.

😾 me sò que el MNAC és una institució molt important per a la cultura catalana, però ¿què és lo que fan amb tot aquest estrés? 🤔 El govern diu que no representa l'interès públic les critiques des de fora, però jo crec que és possible discutir les coses sense tenir un malentendiu. 😕 Què dirien els visitants si saps que el museu està passant per una momentània crisis? 🤔 La gent de Catalunya mereix saber la veritat, ¿no? 💬 Estan a punt d'obrir la primera fase del procés de reestructuració, i jo espero que sigui més que un "renou"... 🙏

Me llavors estem vist a veure com aquesta reestructuració s'adreça als problemes que el MNAC ha hagut de suportar, és clar que la direcció ha demanat més "estabilitz" per fer front a aquests escàndols i problemes de gestió. A part d'això, la posició del govern en relació amb les crítiques externes sembla que pugna per imposar la seva visió sobre la direcció del museu 🤔. És interessant que el procés estigui dividit en dues fases, això sembla un intent de "mitigar" les tensions i trobar una solució que satisfaci al més "conservador" del govern, que diu que "la crítica des de fora no representa necessàriament l’interès públic". La veritat és que la gent catalana mereix saber què passa a dins del MNAC i si es estan fent el treball per aprofitar les institucions públiques 🤷‍♂️

🤔 Piensa que el MNAC ha hagut de passar per una mica d'escàndol amb aquelles peces romàniques... si són tan importants, per què no han estat exposades correctament fins ara? 🤷‍♂️ I també enteso la frustració dels funcionaris, ja que han hagut de afrontar tant d'estrès amb el govern i les crítiques des de fora. Pero, en canvi, què diem sobre l'adéu del govern? 🤷‍♂️ Si són tan segurs que "tota la crítica des de fora no representa necessàriament l’interès públic", per què s’han involucrat en això? ¿S’han mirat els refletes en el cicle burocràtic?

¡Ay, caramba! La reestructuració del MNAC està pasant per una etapa dura, és clar. Em preocupa la forma en què han decidit abordar els problemes, ja que són molts i diversos. Quan parlo amb persones que treben al museu, em dic que tots estan molt estressats sobre el futur del MNAC.

Sóc d'acord que la direcció ha hagut de afrontar moltes crítiques, però no entenc per què no s'hàn resolt les coses millor abans. La gestió de les sèries d'art i el trànsit per a la col·lecció de peces són tres coses separades que haurien de ser resoltes de manera independent.

La cosa me sembla un peu més complicada quan veuem l'estatament del govern, que diu que "tota la crítica des de fora no representa necessàriament l’interès públic". ¡Ay, caramba! No sé si són ben conscients del que diuen. La gent és conscienta dels problemes del MNAC i vol veure canvis.

🤔 Esta notícia me ha left una sensació d'inseguretat, sap si el MNAC podra sortir fort amb aquesta reestructuració... Dono que han hagut de afrontar moltes crítiques i problemes en els últims anys, pero creu em què dias se'ls ha passat a passar d'un museu d'art a una entitat més eficient i efectiva. 🤷‍♂️ L'estress que estan sentint la direcció és comprensible, però espero que podin trobar una manera de canalizar les crítiques de forma constructiva y no deixen que les tensions afectin la qualitat del servei que fan als visitants.

🤔 Estan pensant reestructurar el MNAC, pero no entiendo per què. Aquests problemes que fan han estat això durant anys i ara venen d'ample. Com estan planejant sortir dels escàndols de l'abastidor, que van aixecar tant critica? En canvi, em semblaria millor que millorsen la gestió de les sèries d'art i resolguin les problemes amb el trànsit. Quina és la raó de dir que no tota la crítica des de fora no representa l'interès públic? 🤷‍♂️

Back